Testar att mobil-blogga

Hej! idag har vi ätit tacos, det har jag sett fram emot hela dagen, tänkte ta det redan igår men då vart det så ont om tid och vi somnade kl 23 . Idag har vi städat upp alla lådor och håller nu på att somna in :-) . Tänkte testa att blogga här från mobilen pga lathet, Sveide ligger kvar på madrassen på golvet framför datorn där vi nyss sett lite serier, han verkar ha somnat.. Mumlar bara jo jag kommer " när jag försöker locka hit honom. . Vi Har vänt på dygnet så fasligt att jag håller på att somna nu kl 22 nånting haha illa ;) . Sett the office, once upon a time, house of lies & lite andra bra serier idag, hade en Jack Black -dean Martin film på g men orkaaaaar inte =_= jobbiga tider . ZZZzzzz, zzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0