Real Steel

ZZzzzzz håller på att somna igen,

O-orkar aldrig vara vaken längre än till 23 här i götet
Kanske är det att jag vaknar vid 9 av ljuset, ..att sängen inte e lika skön,
...Fort är dagarna över iaf
.
imorgon ska jag prova mig ut på förmiddagen, kolla in hos arbetsförmedlingen se om dom har några roliga jobb tips, lr som sveide vill jag ska börja plugga till kock,  suck, jag hatar att plugga, minns ändå ingenting :)
.
nuuu har jag just sett klart nya filmen Real Steel, mysig barnvänlig action som var ..förvånansvärt bra, om robotar som slåss istället för folk, i en snar framtid.
Så den rekomenderas å ses. bra animerat man tänker inte ens på det.
.
.
.Vi såg den på filmkväll hos Joel i luleå men jag somnade så gott hihihiii  zzzzzZZ
.
som nu  hem då
.
Ska ut å prova datorn nån dag får ni se lite roligare bilder me.
...se jag skriver fel, menade kameraqn , kameran, Har fått rätta stavfel hela tiden i detta inlägg
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0