Äntligen ordning i göteborg!

Nuu börjar vi äntligen få till det här i lyan
.
f
.
Ikväll tänkte vi ta reält rensning igenom alla kvarvarande kartonger
å se vad vi ska ha framme -å vad som ska gömas i kartonger tills vi får tag i mer möbler.
har varit en lång dag så nu vill jag bara se nån bra serie och äta, att det är lördag ..har man inte ens hunnit orka tänka på :D
.
fast vi festade ju igår, det var sköjj, Vart bjudna till Herman som Magnus & Martina kännde, borta vid chalmers och Johannes kyrkan, tog några öl (som magnus köpt ut åtoss för vi var så sena å sega eftersom jag var död är förkyld och var dödstrött, men sveide lockade upp mig med prat om sofiero som väntade där :D haha)
Vi chilla drack öl å såg youtube videos, började sjunga i mikrofon in på datorn nått som hette Karaoke party, det va sköj :) som singstar typ.. fast på datorn :)
.
finns det om ni vill prova :)
.
Sen vid 02 tiden for vi ut utan mål eller att veta var vi skulle, lunkade förbi några krogar som stängde just så vi gick upp i lägenheten å sov, ..eller jag började fylle poppa popkorn XD En hel påse typ -så nu är köket fullt av grytor med färdigpoppade popcorn fortfarande *LOL* -WINNAR!
.
.
hål
.
Här är en liten bild på Magnus och Sveide som visar hålen i sina jeans,
som pojkarna haft sedan gymnasiet,
Dom ´känner varandras hål så väl´ sa dom X)
.
Kul kväll var det, inte alltför bakis idag, bra då han vi med mkt, skickat in akassa papper å sådant bra :)
.
Dagen i korthet: (vart rätt långhet ändå heh)
.
Äntligen hemma efter en lång &produktiv dag,
Vi gick ut vid 13 tiden när jag hittat alla akassa papper å posta, kollat igenom all lidel å netto-reklam för de bästa fynden ;) Var tvungen köpa in alla mat-måsten nu.
Sveide var direkt hungrig så vi hamnade på La Fortezza -pizzerian här ute. där Sveide åt nästan´godaste pizzan´ han nånsin ätit,
jag åt salladsbuffen som ingick i pizzan ...och ja 2 pizzaslicer av sveide , då det ändå  va jag som paya ;)
Sedan åkte vi två hållplatser till Lidel på Stigbergstorget, fasen va det snöade, folk kastade snöbollar på varandra som om de aldrig sett snö förr :P Pluss att de var äckligt nyförälskade också! :P haha  ;)
Handlade ca 4 kassar av färsk ( mycket nödvändig) mat,
Tog detta med oss på en snö-försenad spårvagn till Sveides pappa som bor i villa i Högsbo vid Marklandsgatan där vi parkerat bilen för några dagar sedan (iväntan på att hitta vårat parkeringstillstånd bland alla flyttlådor),
Där i backen höll grannarna på skotta å vi kämpade runt bilen och körde vägen ner istället för att följa de enkelriktade sliriga backen upp som man skulle ^_^;;.
Körde sedan därifrån till Sisjön (Göteborgs Storheden typ) å där på Jysk köpte vi äntligen oss en ny HEL själv-uppblåsbar queensize madrass till Malin, eftersom sveides polare råkade bränna sönder förra med en lampa när han bodde här över jul,
därifrån körde vi genom slasket (rätt lungt med bilar ute i ovädret) hem & hitta vårat parkeringshus som var just vid hamnen & StenaTerminalen, sen handla vi igen fast nu resterande "fynd" jag kollat upp, på Netto som ligger just 200m nedanför oss.
Hade inte riktigt råd med allt så vi fick plocka bort 2 blommor, min saft å sveides Semlor :) jag hade varit smart å satt dessa onödiga ting sist på bandet
.
Får köpa de där blommorna när jag får 60 kr nån dag ;) *hint hint till min kära mammut* ;D
.
& nuu är vi äntligen HEMMA :D
Sveide spelar å jag skriver detta, strax film taijm och spoona på golvet X)
Det är mysigt att bo baland lådor
...som att ligga i en trygg livmoder eller nått haha
.
b
.
.

b
.
.
Hej hej~ på er :)
Hoppas ni har det bra,
ja har inte hunnit höra av mig alltför mkt,
haft fullt upp, ring gärna nån da jag har ´tid´ att svara iaf,
dock inte tid å ringa runt riktift än :)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0