Knäck i BH'n

Hejsan Hur har ni det?

jag ville bara blogga lite just, om hur mkt JAG ÄLSKAR KNÄCK! ..och andra saker  XD
men knäck smaskar jag på just nu  :D

Så jäkla goda 
har ett lager kvar, dax att äta upp dom tror ja -så man hinner göra mer?
...för man får väl göra knäck så länge d finns snö på marken??



igår köpte jag söta BH:s på Cubus:



OBS: Tuttarna på bilden är inte tjejen som skrivit bloggen* :D

ush nej ...lite större har hon faktiskt ;D
...& när jag säger 'hon' så menar jag ju JAG, -så det inte blir några missförstånd! ;D Hahahaa




& till Malin & Ida (som igår ÄNTLIGEN fick sina efterlängtade Julklappar:) haha*
Jag hade shoppat loss på internet en natt -(i goood tid före Jul), men då vart leveransen så jääkla lång att de först kom i går(!) Nåja bättre än inte alls ;)



En jäkla massa piercings köpte jag!
För malin & Ida har ju som bekant hål i navlarna, & dom fyllar alltid bort, tapar lös kulor i duschen hos andra vid "bortamatch" & så; Nu jäklar köpte jag dom ca 50 st var Hahahahaaaa



Så nu kan dom byta varje gång dom byter trosor om dom så vill :)
& Dom vart Jäääkligt glada 






Jaaa Måste visa er mitt favoritband 'Boys on Weels',
& en riktig klassiker

Boys on Wheels - My Balls Are OK

:D Jäkla kul han Jesper Odelberg,

Kommentarer
Postat av: Ch

Så kul att de kan byta piercing varje vecka nu! :D Eller byter tjejer trosor oftare än så? Jag vet inte. Så vill vi ju såklart se tuttarna som skrivit bloggen också, men det visste du väl redan!

2010-01-09 @ 22:44:09
URL: http://humbug.webblogg.se/
Postat av: Maria Svarar:

Jag tror det kan vara oftare men som sagt jag vet inte brukar själv inte ha nåra alls så, gilalr inte å tvätta XDD



Se dom ja! hahaha Ja klart alla vill!, men ack alltför få får :D

2010-01-09 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0