Hej igen Bloggen

Heeeej Bloggen!

Det var länge sedan!


Igår var det Julius på Porsön: (man tar me egen öl och super i en källarlokal me bar mm & lyssnar på rock)
före det var vi hos Ida: Rolle kom förbi! , länge sedan vi festat me stads-borna i luleå
;) tyckte d va dax nu



Fastnar alltid på facebook och har fotat så mkt kul sakeer nu ska ni få se liter kul:



Vi partade loss på Kåren STUK på Porsön och har nu fassnat där ;D
Unga roliga underbara människor som alltid e på partyhumör! Great tajms!




fransyskorna, danskar svenskar & D6:or på Kåren





D e fuckin underbart på Porsön ;D
& bakismaten tog jag och Malin upp ett JV-mål på Ormberget en solig söndag och njöt






Vi var till stugan också & ställde undan Malins MC
Det firade vi med fest
pappa fick också vara me




Det var KUL! på Klubbviken! Där vi såg Skaburbian collektive-spelningen badade bastade bodde i stuga & hade d gött:






*

*här skrapar vi bort småsten & kottar; under där vi sätter upp tältet på stranden*



Överkalix Marknad ägde siom vanligt :
Simmade hem: 1 gång
Tog & lånade en kajak: 1 gång
Fick skjuts me bilen hem: 1 gång *boooring* =D






Ida's Tysk Jonas kom ti sverige -& träffade oss på Luleåkalaset
-sedan drog vi till honom och bodde i Berlin i en vecka




I BERLIN:

Hade vi maskeradparty!


tyskland e Ünderbart!  Ice Bitte! :D

Träffade underbara dörrvakter på Park-bordellen i Berlin en morgon när jag letade mig hem i 8 timmar genom berlin! Bästa partykvällen ever!
Sedan kom maffia-bossen, men han charmade jag också Så han visade på kartan var vi var mm



låter farligt men d var hur kul som helst & trevöliga Tillockmed hororna där! :D
good taijmssss! Hittade hem INTE ILLA! även om d tog 8 timamr och jag fick se hela Berlin!



jag var en ..katt. svart me öron Cecilia elefant & Tyska Inga-Lisa var japansk-lolita aktig :D






JOKK-marknad hade vi också jäkligt kul:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0