Morgon Zombie

Såg just en kul Zombie sminkning-bild på Buttericks





eller en lite mer Disturbing dräkt


*lol*



OHHH Vad glad jag vart nyss!
Hittade en hel påse med mina klänningar som malin lånat förra året & nu lämnat tillbaka!
        
YEY!   haha  *inte dom på bilderna*






Äntligen helg! Va glad jag blir!




& Här får ni höra de 2 låtar jag spelar just nu:

The Black Seeds - One by One



Good Morning Freedom - Blue Mink


Såg nya avsnittet av The Office; dom hade Disco på kontoret...hahahaaaaa  :

Geo Da Silva - I'll Do You Like a Truck (Balkanik version)

LÄTT att den hamnar me på kvällens Maskerad-playlist!
Får det inte er att önska att ni var där?
eller rättare sagt att ni inte var där ..





& på Lördag ska vi gå på BIO & se X-Men Wolverine filmen



he he he heehehee
  Inte mig emot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0