Syttende Mai!

17 Maj - Norges NationalDag!   *YEY*

synd att ....vi var tvugna fara hem just innan....


~MEN Firade & njöt så mkt vi kunde medan vi var dära :D



Henning & Jag när vi kom till Narvik i Onsdags:
- Vi hade just besökt NorskeGlaseBanken!

Ida & 2 bockar



Jag hittade inget kul där, hade ju varit ekonomisk & tagit me mina sofiero!


Hela resan T&R -gick på 201kr
+.....lite mat vi köpte å grillade kostade väl runt 100 kr
+ 2 fingervantar på H&M 10 kr
+5 st Stay-Ups på Lindex 60 kr

...ja jag vet, fina Norge-souvenirer -gå på svenska affärer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan jag vill hänga med nån gång, fan att jag alltid ska vara fattig! Men nästa gång vill jag fan följa, se till att jag ha pengar bara ;)

2009-05-19 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0