U broke my heart, so i go Shopping!

oooooohhh Jag har blivit fast på TRADERA igen! :D

Det är så kul....att vinna! hohoho

Köpt massa skojjsigt fyndiga saker!


Jag var nära att få me jonas på en billig resa till Thailand 15 dagar för 2 pers -men nä han tvekade -så jag slängde ut ett bud bara på 7200 -den gick en 30 min senare för 7300:- Fan! ;D
Men jag ville ju "inte ha den på riktigt" Annars så hade jag väntat: å fått den för 7200:-
Men men får se ...nästa gång. Ibland e det bara å köra på man kan inte vänta å vela för alltid.




Köpte ett puder: 20 kr






Sedan
följde jag Jossan & Cecilia's råd frå nvåran tjejkväll och köpte:


Primer -något Som man har uuunder ..sminket
-ingen aning om hur d funka ...men ska bli kul att se ..om d gör nån skillnad



Köpte även en sån här lattjo liten pryl:


*Too Faced -Intensive Plumping Lip Mask*
haha Cizzi tipsa -d e inte test på djur m.m.
& jag gillade det morbida där me sprutan :D



Jag brukar inte gilla läppglans-kladdet, men kanske ge denna till Malin nu när hon fyller ÅR 5 Juni !
Bara 4 veckor kvar nu :D
(Den kostar 449:- men jag köpte den nu på Tradera för under 100 kr)
man kan ju alltid lura sig själv att man gjort ett fynd! :D


En maskara som sades vara så BRA SÅ:
" I.D BARE Escentuals - Big Tease Mascara "
Hmmm svart som svart brukar jag tänka,







&
VAD ska man ha på Bröllopet?
....Får man ha lite vitt? Eller är det bara bruden?
eller ska man ha rött?

"She's the lady in red, when everybody else is wearing tan"




Det står mellan dessa klänningar iaf:


*fast skippa dom där fuuula skorna å halsbandet*



eller en som ser ut som ...den här:

(fast tänk er att DEN INTE ÄR EN BARN KLÄNNING)
Röd -vita prickar -å ett rött band runt hela skiten









Jag var snäll och köpte lite shit till Jonas me:
en Björn Borg Deo för 16 kr!
& den ...tyckte vi faktiskt luktade jäkligt gott! *Som nytvättad & god-tvål*
(Var inte helt väntat ändå)
Så den måste jag faktiskt rekomendera :D




& en liten liten parfym flaska
Så man kan ha me & slipper tappa bort den stora dyra 400:- flarran






En DEO!
Som Midsummer Woman parfymen!  - Kolla Malin!
Den köpte jag fan direkt för ...39:-  *klappar händerna*
nu slipper jag ha skit deos & Jonas












HaHA Söt lampa!
Ballerina Punkig
Kanske skulle vara nått för dig Cecilia?









: Dagens låt blir såklart:

Alcazar - I Go Shopping


"U broke my heart so I go shopping shopping!"
*lol* Va den svänger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0