Ohhhh Narviksdax!

Nu är vi sugna igen, Narvik kallar!
Auktioner till tåget som går kl:10 imorgon ;D



Har hittat lite kul folk där som vi ska höra me -hur vädret är -å när man ska hoppa på tåget

Jag är ledig nu i 2 dagar, Men Ida kunde inte denna vecka..eller vad d var?
 & Vi kan ju alltid vänta på bättre väder !






*Här bodde en tjej (precis där vi hyrde lägenheten av tanten vid Narvik, där du å jag drog ner till stranden å drack sofiero & fotade, Mailn! ;)


..ja här e bilden: 



& Crab-man







Narviksbroon








..hahahaaaa jag han inte ens skriva färdigt det här blogginlägget!
-& Ida han knappt ens skicka iväg mailet  -innan han i Narvik svarade: Japp! vi får komma å fjällvandra / parta när vi vill Han bor 2 min från TågStationen och har väl inte så mkt bättre för sig i Norge

Hahahahahhaaaa  - Fan VA GREAT!


Narvik -Snart Kommer vi!


.....Men vänta!

OJ! NU är det vist bokat! Vi är i Norge i morron om nån vill oss något! *hahahaaa!*
Dax att lada kameran!
~KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0