Maskerad



Snart är det fredag & Maskeradfesten hos Malin!

Ida tyckte ja skulle vara Ariel ....men dom där små snäckorna skulle aldrig hållas kvar på mina boobz!
& så kul ska vi inte ha-ha-Ha det!


 

Har ni inte blivit bjudna?
*Malin bjöd bara en liten skara folk hon kände väl, & från hennes jobb så gråt inte*
Det blir fler mask-i-rader








Malin ska vara Aladdin Jasmine:
~ Ska bli så spännande att se :D






Ida funderar nu på att klä ut sig till:
'Alice i Underlivet'

...men det är ju så hon ser ut till vardags så nått liite roligare tycket jag då du kan vara Ida!

-S
om hennes första alternativ: Marge Simpson!






Här e Marge-halsbandet, Ida!
-Som jag köpte på Tradera till dig igår ;D

*du måste va Marge!  pretty pliiiiz*








Jag....kan vara Pippi långstrump!

...Men då måste jag ju ha med mig Micke
som min sjörövarfabbe:



HAhahahaaa





eller så kan jag vara en skanky: Jessica Rabbit !












Eller Claudia :





Den bortskämda lilla vampyren! i - "Interview with the Vampire"






FÖR  -jag köpte just en sån peruk på Tradera!:



....köpt mkt    .....i know!


Jag får fundera ett tag










Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, ja Micke borde ju komma och vara pippis pappa, han är ju faktiskt väldigt lik! Så kan Agneta vara Annika =D hahaha

2009-05-05 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0