I'm gonna Dance

Tisdag morgon: kl:09
Åh jag vaknade just på sämsta tänkbara sätt,

Mobilen alarmade att ja sku VAKNA latis!
Jag räckte mig efter den för att snooza -och vickade därmed ut ett glas vatten i mörkret över bordets alla 3 våningar och rinnande ner mot väggen!

hohooo GAAAAAH!  orkaaa  :D

Men tur jag vaknar lätt & var på fötter innan glaset landat på bordet !
Jag ryckte bort mobilen -flög upp ur sängen me den å laddaren
Ryckte undan närmsta sakerna -beräknat på värde och ömtålighets faktor
Hämta sen fort som fan en handuk på lilltoan
Så allt gick bra till slut, ja torka bordskiten och väggfan,

Sen var jag pigg! och nu sitter jag här vid datorn Redo för en ny dag
& lyssnar på den smyg-sköna låten:

Mando Diao - Dance With Somebody

Break your happy home
Learn to sing along
To the music, to the music
Clap your hands and shake
On a summer's day
To the music, to the music

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody
Dance, dance, dance !



Nu är jag hungrig också ...brukar komma efter ett tag på morgonen
Ingen hejjare på frukostar, men måste ha en


Jag hörde även att jag skulle få besök denna ljuva morgon av Megaman-Ida & en liten Indier!
Albert alltså  så söt & lurifaxig liten unge.



Jag poppar även till: http://player.emunityedge.net/player/index.php
som Ida skcikade en dag, Lite olika kanaler alltid kul att zappa mellan.



Igår var jag Ida & Cecilia på stan en heldag bara shoppade & åt glass & milkshake!



*bilderna snodde jag från Cecilia* för ja har fullt av kul bilder på datorn och några tusen kul partybilder nu i kameran som jag inte orkat göra plats åt ..än :D

Vi bestämde oss då för att idag dra ut i parken; å picknicka på filtar och sjunga me i vår-alkisarnas sång
-idag: om det var SÅ DÄR bra väder ..men det ser lite mulet ut :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0