Ledig den dag Greven sköts

Grillfesten i fredags var jäkligt kul











Åhh, kött




Ostbollarna var ...ingen hit  :D      

Men värt ett försök -att grilla

Sarah tyckte dom var vidriga *Som på bilden kan ses*







Jag hade med mig Jordgubbs-SLusH

Här Skålar jag me Robert
som vi först träffa på 'Spritfesten' i vintras


Malin & Ida
M åt schoritzo och sallad
..ida's kött han jag aldrig ens se *slörp*
hihi





Men vi lurade fler och fler att prova våra bollar        Haha




























 











 Äsch Lägger ut dem på pixbox imorgon ist! :D


sedan drog vi till stugan:


Där jag fiskade men fick inget
Några små abborrar ja inte ville ha,




men bara man har Håv så går det:




















Vi fixade med Malins MC .....men det gick inte just nu ....utan lite fler verktyg,



Jag fotade lite kadaver & mysigare saker














Mkt gjort på en helg iaf, nästa helg fyller Robert & Robin år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0