GrillFest



Imorgon TISDAG kl 18: är det grillfest här på Malmudden
-så ta era stekar och kom hit :D

Kom så steker vi!

Titta vad vi hitta i Norge:
~ " Kom & GRÄV " skylten!



Körde den , MED Traktor-blicken *LOL*



Nere vid Narviks östra hamn var det fin solnedgång




Vi gjorde mycke hyss där





-så mkt man nu bara hinner på 48 h :D

-vi fotade mkt, här när jag hoppar på en -båt spång-pinne-sak



& här när jag ~Tryin to catch a Star
Sjöstjärna i vattnet, ja flippa den me en pinne
sen hämta Henning en planka', men den bara vände på sig
smidig liten jävel




Idag var jag vid sjön med Malin och solade
med Stoy & Dacke



Sedan for jag och Ida ner till SödraHamn
lyssnade Lars Winnerbäck å glassade med twix +calipo-glass & pigelin i solen:


-jävligt sommrigt, Ida var tvungen ha jackan på för hon hade bara bh under ....hahahahaaaa 





Sedan handla vi och ja å jonas gjorde avancerade älgstek-grytan i lergryta, det tog några timmar:
Men vart jäääävligt gött


så vi så sesongens sista 24 & Desp H-wives
Då dom försökte sno Jack Bauer's ryggrads-vätska för att göra ett biologiskt ...vapen
......HAHA  ja det måste ses ;)





-På Fredag Julius-grillar vi på Porsön =D
För allah som vill


Hare gött! Nu jobbar jag resten av veckan till 16:30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0