Vit helg, Vit Månad, Vit Jul!

Hahahaaaaaa har just hört dom sjukaste sakerna :D


hahahaa nä inte riktigt, men d e ju så kul
Åhh, jag ska ta en underbart vit vit helg nu och jobba hela veckan å vara duktig  Haha ja oj oj

Men d var jäkla kul ute i Lördags -d ja minns

& Jonas och Rolle kom inte ens in på SportBaren, Hade nått me whiskeyn på Bishops å göra så ja man e inte ensam
:D

såg lite filmer idag efter jag slutade jobbet
Nu ska vi dra till Jonas föräldrar på lite middag, Undra vad d blir för gott~
Sen ska jag ut och jobba natt igen

~ Så hej hej till alla er jag inte ens minns ja träffat ! Hahaa  illa

& hörde Simone brytit massa revben,,, ja oj oj Stackarn

ibland skiter man bara i å sluta dricka i tid, man glömmer så lätt
hohooo oh




Sen ikväll ep 2 av Sesong 2!
Av Breaking Bad ! Yey

Hörde den börjat nu på svensk tv också, se den
'Om en kemilärare/ familjefar som får veta att han snart ska dö,
och fort som fan, nu börjar tillverka knart för att få ihop pengar så hans fru deras som och deras ofödda barn kan ha det bra efter han nu dör'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0