Världens Tråkigaste Namn!

....Näe men Norrbottens Vanligaste Namn - Maria Johansson


Hahahaaa Dom ringde från Kuriren idag och väckte mig
Dom undrade om dom fick intervjuva mig om hur det var att heta Maria Johansson


Som var ett av Norrbottens vanligaste namn

Men vafan, :P orka

Inte vill jag ha nån artikel om hur d suger me ett så tråkigt namn,
Hur på alal nya ställen man jobbar säger dom Oj det var ett ovanligt namn,
fast visst kan d vara kul å fotas å leka i tidningen,
Men ....orka! haha  Dom skulle höra av sig under eftermiddagen

Men jag jobbar ju idag hela dan till 22 inte har jag tid

Men Yey! -Dom hitta en annan nu & jag slipper!
Nån annan hade skyndat sig dit för att bli fotad så *Yee* Phuu*

Hade vart kul, men inte rätt tid~



Nu kan jag istället hitta och leka med lite studio bilder innan jobbet:






















Kuriren har ju gjort så bra reportage tidigare ..här me ganja-gubben...

och igår hade dom en inrednings artikel i HemmaVid om Mia på jobbet's -renoverade lya i stan, Kanske hon eller Rolf som tipsat dom om mig Man vet aldrig Hahaaa Mia sa ju hon skulle hitta på en bra present till mig någon gång ;)

Kommentarer
Postat av: Shortie

my god... saknar den gamla goda tiden! haha.. eller den gamla blonda tiden ;D

2009-03-23 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0