'Anna Skipper-Bord' i PS.

Jag ser lite halvt på du är vad du äter& Jonas sitter och knepar ihop en ny spel-dator..



...& jag fick plötsligt ett infall att göra ett sånt där vidrigt  "SE-ALLT-ONYTTIGT-DU-HAR-ÄTIT-I-VECKAN-TJOCKIS" -Bord!


& Här är allt jag ätit å druckit ..än så länge :



Såg inte så vidrigt ut som det Anna Skipper slänger ihop på borden på TV ju:



Hahahaa ....Fast veckan är ju inte slut än :D




...& Man kan ju vara lite nyttigare än man varit hittills, när man tänker efter








~ Gonatt







Updat.
~ idag växlade jag £ pengar på Forex
-Jonas tänkte köpa en 52" flata:screen i Piteå men den var såld, fan
-& så var jag på intro på ett nytt jobb ställe idag, suck, samma sak imorgon
Då ska jag packa, har inte börjat än, Ska köpa ett par skor till Malin me,
-Skrev ut en london karta -och satt och markerade ut vart alla BurgerKing var, haha NÄE! ;D men var alla restauranger barer marknader shoppställen och vintage-affärer, vi ska dra förbi är.
Gjorde även en tids-cirkel på baksidan så man ser hur långt det tar att gå -när man håller upp kartan mot solen
.........................hahaha  Ja, jag vet 




*PS. min kamera är nu i Ånge, *skynda skynda på nu* till postens utdelnings terminal i Luleå
innan fredag morgon kl 09 så är jag nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0