There's no map to human behaviour

Ja här ska vi bo: Langland Hotel



och jag har Googlat avstånden, och de bästa vägarna -därifrån till alla de ställen vi vill besöka Haha
...Jag älskar kartor som ni vet :D





Kanske borde ha blivit kartritare som farfar alltid gnällde om,
....njaaaaeeee



Och va skönt att äntligen komma tillbaka till en stad / plats där man hittar,
och kan orientera sig runt utan att allt är helt nytt.
Förutom STHLM, Norge och Finland så har ja inte rest tillbaka till nån annan stad tidigare,
& Nu och nu blir det London igen!

Yee, Första gången brukar man irra runt & se ALLT i nån vecka ~så sen vet man var allt finns
-och nu ...mindre irrande! Hurra!
Jag Vet några bra barer, Gayklubbar -och nu fått en massa bra tips av er alla me ;)

Får se om vi hittar tillbaka till O'Neals bar, om dom finns kvar?
Där jag, Johanna och SkallePär-Ralph partade & åt majo-burgare
innan vi drack skumpa på rummet och sedan sprang ut ur londontaxin och förbi trafickstockningen just som klockan slog 00 och det var NyårsAfton' i London.

..Men vi kommer att bo lite centralare vid Russel Square denna gång

PS: Det var här vid R-Square terroristattackerna skedde i London den 7 juli 2005, Den första bomben exploderade på ett tunnelbanetåg, folk dog och det var svårt att få ut dem eftersom tunnlarna rasat ihop,så fler dog..
Den andra bomben exploderade på en buss på en gata norr om parken.
Hi hihiiiiii  Men man kan ju inte oroa sig för sådant nu nä =D & vi bor ju väst om parken så ..Vi klarar oss nog

Sist bodde vi vid Kings Cross* & Victoria station..  *Som också var med & terror-bombades efter vi varit där.
Vid Victoria Station var hotellet slitet som FAN -& vid Kings Cross kändes det lite väl långt borta från allt...




Passagerare som flyr från en rökfylld T-bane vagn vid King's Cross.









Nåja :D
Nu ligger Soho bara 10 minuter bort..
Chinatown - 16 min (där vi åt kinamat sist,& 2 svarta skanky-tjejer ställde till en scen om att dom "hittat ett hårstrå" i sin mat -just när dom ätit färdigt -för att slippa betala för sin mat.
Hah så uppenbart påhittat, börja dom skälla ut de små kineserna som ägde restaurangen, usha så smaklösa
Till Piccadilly Circus e d ...19 min, hah!
Ja, bara man vet vart man ska gåre bra :D

till Big Ben tar det bara 30 min att gå till - & kanske ännu snabbare nu när Malin är me med & piskar på takten




-& 50 min från vårt hotell (men nära B.B) ligger: Shoppingen på Harrods


-Där dom hade en gigantisk Miffy-kanin som jag kramade om
på barnavdelningen..har korten här någonstanns men hittar dom inte nu Hihii




~ Somewhere there is a map of how it can be done





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0