Grilla i Vårsolen

Åh Vilket flyyyt jag har idag!


Jag vaknade gick in på Songbird-60's radio kanalen och tänkte Vafan nu måste jag komma på vad den där Beatles låten jag gilla heter, som jag tillåme bett Ida hitta åt mig,
& låt nummer 2 som spelades var DEN:



Wooohooo  Mooahahahaaa!! VILKEN JÄKLA TUR JAG HAR !
Av alla radio kanaler jag valde så hitta jag rätt!

Ska nog köpa en trisslott idag



Nu väntar jag bara på Ida & Cecilia så ska vi gå ner på stranden; sola, grilla och dricka varm chocklad :D Sweeeet
Malin och Stoy skulle också komma förbi på grillningen, efter deras promenad
& Jonas kommer dit me på lunchen
Första lediga dagen nu på nån vecka minst





& jag e sugen på pimpla lite me
Sitta vid ett svart hål och se om man får napp
slå den lilla fisken hårt i huvudet
eller kanske släppa tillbax den igen
...allt beror på vilket humör man är på
...eller hur hungrig 
*HaHaHaa
*










& ja har äntligen fått Jonas att börja längta efter en utlandsresa! YEY! Äntligen, efter 8 år tycker jag det är dax!
Först nån liten säger han, sen drar vi en lång en till Thailand -kanske nästa år

~ Me so HaPPy  Nu känns det lite värt å ha jobbat å "slitit" innomhus hela den här fina helgen



Solen skiner in genöm fönstret
på TV:n spelas popcornsången och livet känns bra ~

Ahhh   GLAD VÅR på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0