Utan PASS ingen London resa

Jag tappade bort mitt PASS i fredags! :D
NOOOOO  -& i det fanns VISA kortet m.m.

och utan PASSET kan man ju inte resa till London som vi ska om... 23 dagar!


men
Jaaaaaaaaa!
jag hade is i magen och idag ringde dom från Polisen och undrade om jag saknade ett PASS
Jag: Hej det är Maria,
Polisen: Ja det är Polisen, är det Maria Johansson?
Jag: Jo det är Jag Har ni fått in mitt pass kanske?

& Japp! det hade dom! och jag fråga hur länge dom hade öppet,16, & sa att jag just var påväg dit,

så: YEY!
Jag kan fara till London i sluter på Mars nu! yeeeeeeaH!
Jag hade is i magen nu i 4 dagar; ides inte spärra & anmäla mitt visakort försvunnet m.m.
jag visste den skulle komma till rätta snart.. bara lite ..illa' att inte veta,
Men som sagt slutet gott allting gott

Sen när jag kom och hämtade det sa dom
Polisen: Oj, det gick fort

och jag slapp ha supit bort mitt japanska "fina" Doaremon-PASS-fodral me *HaHa*


som såg ut ungefär såhär:


Men en sak gjorde jag iaf; förde över all min lön från VISA kortet,
 ifall nån skulle få för sig att fara på MaX och köpa sig 23 hamburgare eller nått :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0