Muskler utaf Ståhl!




L.U.L.E.E.Eeeeeeee!!!

YEEAH!!!! Vi gjorde det!

- "Ja" gjorde det! (enda rätta)
Hahahahaa Som vi vet har jag tur i kärlek men inte ett piss tur i spel och tärning (som ändå är SATANS gärning!)
& jag glömde bort det oc hhäjjade på Luleå -& dom gjorde fan inga mål - ända tills jag började hejja på Frö:lunda, kom målen!
-varje gång jag koncentrera mig och skrek ut FRÖLUNDA Jaaah! då vart det Lule-mål efter mål!
.........Men jag klantade till det -tappade'' the eye on the ball'
-en gång gick jag och Ida ut å hämtade Emil (Som fyllde 20 år och nu kom ut och röjde sport-burgare me oss!)


ja den gången; jag inte var koncentrerad på Frölundas vinst -så då Gjorde dom jävlarna MÅL!! :D
DAmN it! men man kan inte vara uppmärkzam jämt  ^_______^  *hick*



Meen jäkla kul chill / god kväll! 

här är bilderz:
Trots att ni alla överkalixare bangade! som vanlit'  ;D
Kom igen! parta lite me oss &-Titta! hon Amerikansk:an från Dopet:festen i ök (,Hos Andreas på Tallvik, *Danne vet*) var där å jobbade på Sportbaren nu Hon e ihop me simon fortfarande å bor i luleå Hon kände igen mig och malin men kunde fortf inte så bra swenska :D men hon e så söt  å gla'

*Malins jobb-kompis Angelin-Maria & cecilia*



Här e hon *uppe* tjejen

Ja, Anna! Jag vet! alla e 140 cm korta och blonda som jobbar där :P VA FAN?!
Men se det possitivt, du behöver aldrig jobba när vi istället kan vara där och ta en kall en och se matchen! ;)





och äta en go jäkla steak!
& en go garlic hamburgare!





Se hur dom står å slavar i baren,
vi fyllde på öl -å sen go is fick vi till ölen i baren Schysst



Traktor-Blicken! kom fram vid 21 då Johanna kom från sitt politik-möte







Jonas & Maria .. inte jag utan Angelina-Maria, som jag kallar henne

Ses imorn då vi intar Olivers om ryktena' stämmer
Jag slutar jobbet 16:40 Så SES HÖRS Jä jä jä



Ja! På vägen hem stanande jag och Jonas till på AEON och gjorde matchende fylle tatooz: 


Hahahahaaa!


Tack ! Alla deltagare föer eine god match!

Nu ska jag krypa ner och se elaka cocken/ramsey *haha* eller Lie to me S01Ep05
& jobba imorn ..jag lova å vara pigagre än va jag var ..idag, ~men haha Vi får väl Se ;D
Njut av livet' d e kort

Kommentarer
Postat av: Maddoluskan

Överkalix bangade ju inte, vi var ju där.. På plats.. Å hejja fram våra björnar... Det var GRYMT.. Stämningen var oslagbar... :P Yääää! =)

2009-03-06 @ 18:31:32
URL: http://maddoluskan.blogg.se/
Postat av: Milla

Hello Lovely!

Varannan helg är vi på! Ojämna helger är min kids hos sin pappa och då dansar jag gärna :)

Men i helg är det här och vi ska bara mysa och tugga godis :)

Ha så kul ikväll!



Puss Milla

2009-03-07 @ 17:43:53
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0