Lördag på Ormberget

Hej alla barn!

Fredagen var lugn för mig
*Haha* -Till skillnad från för Ida som tappade bort sin mobil och cecilia som spydde oavbrutet och hade ringt 10 gånger vid 05 tiden,  Hoho Som tur var hade jag på ljudlöst inatt och somnade gött som en liten baby




 -Efter jag jobbade till 22 så såg vi sedan Twilight : som var lite av en besvikelse...

...det räcker inte med bara en schnygg kille som kan flyga och klättra bra i träd

 .. man kan ju tycka det men men icke




Nått fattades, Jag tror filmen passat bättre som en TV-serie :D
 
då hade det nog blivit skitbra och ja, får vänta på Twilight-film nr 2
 å se...












How U doin'?








Vampyrerna överspelade så pinsamt mkt och tjejen verkade inte så alls'





Idag, LÖRDAG nyss kom vi hem från Fridas Födelsedagsfirande grillning på Ormberget
Det var jättemys och kul

Här är lite bilder! :D


Frida och en gåva







Vi grilla korv å marsmallows













2 Kidz begravde varandra











-sedan begravde vi Ida :D








ÄGD!

Nu ska vi dusha lite och fixa oss på 2 timmar börjar det bli partydax, Personalfest på Sportbaren för Elite Stadshotell och vi har ett långbord att möta upp kl 19 Så hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0