Jerry Springer! vs Linda Rosing

~Jerry! -JERRY! -JERRY!



Yey jag fick sluta jobbet 1 + ½ timme tidigare idag! yeeah *I like jobba effektivt och ta vara på tiden*
På jobbet såg dom på Jerry Springer och fy fan va sjukt det är!
..jag hade glömt bort hur sjuka folk é som dom drar me i programmet!
Man satt med händerna för ansiktet hela tiden för det var så sjukt, -ofattbart och pinsamt!

-I HAVE SEX WITH MY BROTHER var dagens tema *HAHAHA *
& Värsta Trailerpark skank's:en -utan tänder -crack-hoe benrangel tjejen i rosa tubtop, smal som en heroin-sticka hade börja knulla sin bror för 4 månader sedan
& Han brodern hade gjort sin andra (riktiga) flickvän med barn; men Valde att knulla sin syster istället för hon gnällde inte på han "som hans tjej gjorde"
Han sa: "min syster är så förstående! och snällare mot mig än du som är min tjej! Hon lyssnar på mig -och hon har alltid funnits där för mig! "  -DAAAH! HON ÄR DIN SYSTER! Ni har vuxit upp tillsammans & ALLTID varit med varandra dumfan!

-Sen kom mamman (som inte heller visste något om sina barns incest-lekar) ut, och grät, fy fan
och sen incest-systerns Pojkvän -som vart rätt så less han me *ASG*

oj oj oj Jag tänkte i början att DAMN! ;Man kanske skulle ta och skaffa det här TV 400
-...Men jag vet inte om jag klarar så här mkt bra TV på 30 min!

Ja Höll på dö, han incest-broderns tjej som var gravid -hon var arg som fan när hon fick veta
-men jag vet inte varför hon då börja flasha publiken sina tuttar -och dom hejjade på så hon gjorde det igen och igen, Jääkla HillBilly'sar! HAHA Sedan drog hon upp kjolen och visade röven för dem, dom skrek SHOW JERRY! SHOW JERRY! & såklart gjorde dumfan deeet,   >_< gah hahaaa  Vakterna gillade henne & highfivade henne då och då, säkert glada att få hålla henne tillbaka Men hon lyckades slita av incest-systerns rosa-top så alla fick se ..allt hennes me,

Senare strippade hon bara för jerry (jäkligt dåligt Alla där måste ha varit höga som hus), efter dom hört hon strippat på han incest-killens-mammas födelsedagskalas -ja då hade hon strippat för sin svärmor,



CLASSY folk det där ska ni veta! :D
-Sammanlagt hade alla 6st på scen ungefär en vanlig människas uppsättning av tänder -sammanlagt
Dom tyckte inte d var nå fel me lite incest -skulle inte skämmas sa dom nu när d kom ut på deras barns skola mm men shit



& Det är Nästan så att "Den rätta för Linda Rosing" kommer upp i samma nivå av pinsama-idioter-i-TV ligan
avsnitt nr 2 var igår på tv och oj oj jag rååkade missa det
Fan va synd Läskigare donna finns nästan ej


TV400! TV400! 
......nä ~To little Tajm, To much freaky shit to watch!


Här har ni en ANNAN Jerry-Sak: inte det otroligt sjuka jag just sett
här e dom bara kusiner *hahaha*

Åhhhhh Va många sjuka klipp det finns,

Jerry Springer - Retarded Redneck woman

*varning för sjuka bilder*

HAHAAAhahaha jag skrattar så jag dregglar!
& Ingrid sa: att hon gavar så hon trilla av stolen nyss!!!
+




Nu är jag hemma iaf -30 min innan jag sluta skulle ha slutat! Yeah!
och jag han förbi hälsa på mor & far också, Lite överrasknings mys såhär på kvällskvisten
Dom bjöd på fruktsallad & jag berätta om lägenheten ja å jonas va å kolla på i torsdags; som var underbart bra! men alldeles för liten fan 44 kvm istället för 74 kvm som vi har nu
-i sovrummet fick man just in en 90cm säng och en garderob, vi har en dubbel och några datorer ..hmm SYND
Men men

JERRY JERRY JERRY!

Hahahahaaa  ~Ha det bra!
-See You Later Decorator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0