Craptop #2 & en ny Kamera!





& Ja! igår köpte jag en ny Ixus Billigare än å ta den förra som vart stulen på försäkringen som ändå går ut om en vecka
Har inte orkat svammla me försäkringsbolagen, Billigare å köpa en nu bara 1190 kr + väska 149 + 245 för 8GB kort Yeeah!


Hoppas den hinner komma innan Londom om ..2 dagar
.......& ja VARFÖR lyckas jag alltid göra så här :D haha, 3 dar innan Bulgarien köpte jag också förra kameran ..å den han inte komma  tid, men det trodde jag inte heller ...& då hade vi ju ..Idas stora kamera å våra mobil kamerorna
Så det gick ju an, men vart inte såå mkt bilder

nu till London har Malin sin lilla Ixus, Ida sin stora & KANSKE jag min nya lilla :D  OM den råkas komma det är inte så viktigt :) men vore skojj me en till cam ;)


Köpte en hård kameraväska till den också:
me like








Så nu är det bara att fara ut och fota London,
jag har redan en massa ideér
Sist jag var där hade jag bara köpt en engångskamera på Picadilly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0