Bröd Bilen




Idag återlämnade jag en bok om tv-serier på Biblo
& lånade Hemlige Kocken till Jonas






Sedan åkte vi lite i brödbilen me Emil -Dom hade hämtat bröd & hela bilen var full,
We Can Make Sandwiches

Jag klämde mig in i baksätet och hade bröd över hela mig som ett täcke :D Mooahahahaaa



& Jag fick 4 goda limpor hem, Ida ringde på en ny mobil som hon tänkte köpa, så får se, snart kan vi kontakta ida via telefon igen Haha



Dom skulle iaf fara och pimpla nu, och jag skulle över till nästa jobb, som jag trodde skulle börja 12:30 ..men vet inte om dom sagt fel dag, verkar nu nästan så =)

Ska fara och handla glass me jonas nu, is inte vänta mer på att dom ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0