True Blood Sesong 2...yey

I dag såg jag och Ida Första nya avsnittet på True BLood Sesong 2!

& fatta va besvikna vi blev, kändes som kasst å inte alls lika bra som förra
..kanske för att dom numera ligger med varandra på riktigt och inte bara i serien  :P



Fan ta dom iaf :)
Kanske blir bättre framöver


Nåja ja vet har inte bloggat på länge

Haft så mkt trevligt att göra men i morgon ska jag blogga på om:
 
1 Malins födelsedag
2 festen i helgen
3 & ja midsommar -vart ska vi vara mm planer?



Vi hade tjejfest hos Cecilia me för nårra v sedan:
och här visar vi när johanna har på sig Cecilias trolle-tofflor




'















Se bara vilka bra bilder jag tar:
haha




Fin utsikt hade Cecilia från sin getto-crib på hertz


Nu har jag just slutat jobbet & så ska jag springa å se en film ja spela in från Canal +
medans Jonas spelar ikapp lite Fallout 3



~Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0