SpunkTårta a lá Malini

Igår var jag på Stan med Ida + Mor + sedan kom även Jonas

Vi var på jakt efter födelsedagspresenter till Malin,

Men jag kunde inte låta bli när jag hitta:


Så Jag köpte denna söta klänning på Gina Tricot, 149:-
den påminnde så mkt om en jag & Malin hade när vi var små.


Jag var såååå nära på att få Mamma att prova denna halv horiga klänning :D

men icke! hon fintade bort mig, genom att va snabb me påklädningen den lilla jäkeln! :D


Till Malin köpte vi bla på Lagerhaus:





& jag gav henne Midsummer Woman parfymen!:
ännu en grej från barndomen


+Gina & H&M

m.m.




Idag Ons skulle vi grilla: men som VANLIGT, när vi planerar en grillkväll
-så blir det skitväder & regn



Så jag & Malin for hem ti Mor & bakade en 3 våningstårta me spunk-glasyr som Malin kallade det
Den hade ALLT morotskaka + kladdkaka+chockladrutor + vaniljsås + allt i ett
..med lite Jordgubbar på toppen, & 2 olika sorters glasyrer

*bild på SpunkTårtan kommer i morgon*

Före det åt vi middag kotletter med vitlöksbröd & sallad + krydd-vitlökssmör


-Jonas jobbade ti 17 & hade tvättstuga därefter så jag tog hem en bit av allt till lilla honom mé

~ shit nu måste jag gå å sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0