Vinkväll hos Jossan!

Mellanlanda nu just hemma efter en natt på hertz och en dag på stan; det var BOK-REA nere på Bokus vid Cubus

Där köpte jag ... en 'Linda Skugge bok - Men mest av allt vill jag hångla med nån (Dagbok 91-93)"



Hon brukade vara rätt kul att läsa, -tills hon fick barn -nu hatar ja hennes skittråkiga bok om barn-barn-bajs och hur mkt hon hatar barn bla bla GAH, d va bättre förr när hon klaga på gamla gubbar å kärringar
Så nu ska jag gotta mig i det nån dag

Jonas köpte en ny sopkorg 200:- nu: 40 kr
+en skeppsklocka 350 Nu 60:-




& nu kom SOLEN FRAM! Jää Just i tid till våran tjejkväll hos Jossan  :D
Naaaajs!






Jag kunde inte motstå marknaden idag heller,
där jag köpte 2 nya drag! & fick en extra bra på köpet, -som han den gamlaFiskegubben; tyckte va bättre än de jag köpte, Haha ;D jag gick mest efter vilka drag jag tyckte va sötast och skulle passa bäst som örhängen Haha
...Nä skojjar bara, MEN jag fick ett drag på köpet! ;D jag sa jag hade satt mina sista slantar på bilparkeringen nyss :))
MYCKET synd om mig vet ni ;]


For ner till LAX-Musémet-bryggan, och lekte me nya dragen:







Den här har jag döpt till Floppy -efter min floppy sim inte fungerade :P













Sedan for vi till ICA Maxi & terrade Mörten, som som vanligt stod och slangade fram körv för glatta livet åt hungriga & skrikande barnfamiljer,








Maxi köpte Jonas ett par blå-blommiga bad-brallor 79:-
& jag hitta nån slags "Fuet con Bla-bla-bla - verde"-Korv
som jag tänkte skulle passa bra till vinkvällen:
















*Nu Lyssnar ja lite halvt på Gossip-Girl-Blair som visst gjort en ...låt * ...hmmm


Leighton Meester - Body Control (NEW FULL 2009)

svänger ju lite ...faktiskt!




~Men nu e Cecilia på gång !
Så måste sluta skriva höres!
PS: d E SOL NU! 





HahaHA! Hitta just en bild från Bögfesten i poolen-kvällen:
Haha -Det borde fan vara olagligt att se så NYKTER ut & vara så full -som vi var då hohohoo
efter en massa bög-vin , ja menar rödvin *illa illa*


-På dom andra 2 Marcus & Cecilia; ser ni på vilken nivå,   vi var på, vid den tiden!

Men kul kväll var det!
Måste få 'När vi Bada i Poolen-bilderna' från Anton's Iphone snart bara!



-...jag kunde inte låta bli, har haft den här pool-bilden liggande på min dator SÅ länge bara! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0