Övernattning på Klubbviken!



Vi ska till Klubbviken å hyra stuga / tälta i morgon Onsdag kväll natt Fan va kul det ska bli




hör av er SNART om nån mer är på




Grilla campa mysa på!



+lite bilder från Helgen i Överkalix:




Ohh pretty flowers
~hemma från världens bästa Överkalix Marknad!
Haha Fan va kul det var i år! Just när man inte trodde att det kunde bli bättre! ;D
Så överträffar den förra årets med hästlängder,

-Den här bilden tog jag i ett lite berusat och lyckligt tillstånd när vi kom hem till stugan på Lördags-natten ....07 tiden på morgonen kanske det var ...så söndag morgon*

Alla gick å sova då så jag bestämde mig för att stanna ute och fiska ett tag; Låg och solade på stranden och göttade mig, tyckte blomman var så fin så jag fota lite
~ Längtar redan till nästa år!









Efter krogen gick jag ner ti stranden å fiskade lite, solade och funderade på att bygga om råttan-konstverket jag gjorde i sten när ja va liten, men ides inte börja me det då :D haha





Lillstugan när jag fiskat färdigt och gick å la mig en solig söndag morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0