MarknadsStånd

Vi for på stan idag Jag & Jossan,   

Hennes blogg: hon hade gjort en finfin smink-tutorial
som ja ska kolla in
*
http://makeupfun.wordpress.com/

Vi gick bla förbi & in på Lush, en verkligt konstig affär tycker jag,
massa tvålar och gelé-artade saker som man gnider mot sin kropp
och alla tjejer verkar bli helt lyriska så fort dom hamnar där,
för mig var det andra gången och jag kännde inte lika mkt vanilj-kräkkänslor
som första gången men,, Såg en fin gul tvål med mandarin apelsin skal mm
som luktade jäkla gott :)
men när den kostar 49-129 kr per 100 g tvål ...klarar jag mig nog utan den



Dom hade nån bra ansiktsmask på halva priset som Jossan fyndade, & sedan gick vi vidare och kollade runt, hon köpte lite Nagellack och lila lip-sak tror jag det var, på FACE, jag provade gul glitter eyeliner, men njae, har inte bestämt mig om jag gillar det än,
 :D innan vi gick vidare till marknaden







Där gick vi runt och provsmakade nygräddat bröd
& whiskey-gelé-marmelader, + lite korvsnuttar som killen så gärna så skar åt oss HaHa,
Jossan skulle vara hundvakt så vi gick omkring lite till medan vi vänta på att hundfolket & Jonas skulle ta sig till oss på Marknaden,

Jag såg en skitsöt klänning i den praaaktiska storleken: "ONE SIZE" som säkert skulle passa dig Malin! :D
se va söt:



299:- eller vad talliban-killen sa den kostade


Sen kom Jonas & de andra, 'same-hataren' och 'tjejen me rött hår', som vi kan kalla dom, :D
Jag köpte 2 st drag! Nu fan ska jag få nå bättre fiskar!




Vi kollade runt ett tag till: Smakade mer bröd & lite korv Innan vi bestämde oss för att ta något att äta
vi hamnade på Asian Kitchen Buffé med kyckling pizza mm
Jäkligt gött!

Sen beställde jonas ett batteri till RC-bilen,på Kjell & co & Jossan tog bussen hem till sin nya hund'
På Hemtex hitta vi 70 % REA  ...ja veet  >.< MEN att köpa nytt sommartäcke och en skitdyr 799 kr-kudde (på 70% off -Rean är ju en bra affär) :D
Till skillnad från skor och ..undernbaara klänningar *___*
380 kr kosta täcke och lyx-kudden me AndDun iaf

Kommentarer
Postat av: Milla

Markand?? Det hade jag missat ;)

2009-07-07 @ 22:24:46
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0