Äntligen Hemma!

Jaaa, nu är jag äntligen hemma efter typ 2 veckor borta från min egen dator

& jag har inte bloggat på jääkla länge!
Hunnit vara i Norge -Varit på Bögfesten *Anton maila pool-bilderna*  ;D
& ute på stranden en massa

LoL



Jag å Jonas e husvakt och glassar på, -på Hertsön för det mesta!
& ikväll ska vi på grillfest därikrokarna :D





Satt på jobbet i morse & Såg min älskade lilla svägerska Camilla i tidningen idag!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1564480



& söt-Milla! Fan man får ju ångest när du bloggar på så bra! :D
Haha Du e så duktig som bloggar så mkt & jag bara e ute å far
känner att jag har mkt att ta igen nu, lägga upp lite bilder men först måste jag få in dem på datan å ..äh ska fa å bada istället ;D

uppdaterar på facebook via twitter får duga ett tag nu,

Hinner inte skriva mer nu men dagens playlist:

Gone In The Morning - the animated video


Alphabeat - What Is Happening BRAND NEW VIDEO



8. Lily Allen - Fuck You




Roy Orbison - You Got It  (Music video)

Kommentarer
Postat av: Milla

Söta du me!! :)



Puss Milla

2009-07-03 @ 16:49:34
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0