Utter Nummer 2!

Det vart som sagt ingen lugn kväll på Fredagen

Vi for till Magnus & Anna kl 20, Där det spelades monopol och åt's popcorn
....ok Dom spelade Monopol; Jag spelade PINGU-Memory

..och förlorade .....det är illa Haha



Men det var trevlit, Magnus Jonas vart damp fulla och bestämde sig för att parta på ordentligt
och så vissde Anna oss trevliga videos från FartCakes.com
....chocolate NEVER looked so good  >_< Gah! haha

På Lördagen skulle vi ha kul fest hos mig men pundar-C kom och ja,
Sen for vi upp på Kronan och där var det Kalas! Fullt med folk och riktigt trevligt :D
Jag och Ida dansade till Laijv-musiken och önskade låtar
minglade Träffade våra amigos Micke & Agneta, och Rolf N som betalade in oss Hihihiii




Ja! vi måste ha en kommande Utterfest! :

a.k.a: Fylle-picknick i Stadsparken, Dricka iskall öl & Åka i Uttern, ha lite varm choklad & ost-mackor mé,
Toa kan man springa in på Bishops ju ;)
Haha

....Borde göras nu när Uttern är 'fräsh och ny', innan nån kissar i den, eller ungarna snorar ner den med sina rinniga näsor

Kanske på Onsdag kväll? Eller vad säger du Ida? :D
Vilka é på? Kan även göras utan alkohol Yeeey










& vi ska ha FILMKVÄLL till veckan!
Väntar på att YES MAN kommer på dvd-kvalla
-Så se inte den nu ensam så ni måste se om den på filmi-kvälli'














PS. VAD gör Hugh me Nicoles huvud egentligen på den här bilden?
snygg bild, men ...w00t?

hhahahaaa
från filmen Australia -som jag inte heller sett än,



*Nu e jag hemma & inte alls så bakis,
Det kanske är bra det här; me att lära sig dricka, och gilla; Vitt Vin som är min nya påbörjade plan.
åhh nu vart jag sugen på POPCORN! ska gå och pop:a*

Jonas är hos sina föräldrar och jag har sovit gött, när han kommer hem ska vi se nya sesongen av SKINS Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0