Mjöd, Mjöd, Jag är död


Upp och hoppa Tor!
Slå på trumman bror!
Det är dans uppå Valhall i natt.

Slå i mera mjöd,
det får bli min död!
Nej, se där är ju Idun min skatt.
Min valkyria kom hit
till vår fruktsamhetsrit.
Upp och hoppa på Valhall i natt!





Ahhh vad jag inte lyssnade på Ida när hon sa: Maria Du har sagt åt mig att stoppa dig från att dricka Mjöd!

Hahahaaaaa jag skeeeet i mitt eget råd och; fan, inte Bra Jag + mjöd = Vikinga full Haha
Bara några klunkar så är det kört, Brukar minnas saker med vanlig dryck men , mjöd lär bli min död.

Nu vet jag ALDRIG mera Mjöd  hihiiihiiii

Minns iaf .....typ.... vi var på Invit en sväng och bishops litegranna, var det cecilia och jag? Jo, Sen hittade jag en navkapsel från en FÅRD och gick hem med den -Nu ligger den i köket på golvet .....och jag funderar på att ta en underbart vit helg i Överkalix, basta lite åka runt i skogen mysa på, läsa böcker & se på 'vanlig tv',

...Sån TV som inte går att spola pausa eller någon av de andra underbara nymoderna funktionerna
(jag kommer på mig ibland, eller ja ganska ofta, på jobbet att se något på TV; och sedan räcka mig efter dosan för att spola tillbak och se om det verkligen stämde, om jag hörde och såg rätt,) Men kommer då på --Nej det är ju en vanlig tv, man -ser och -flippar kanal och -kollar på TEXT-TV om man vill veta nått,
Fy va oldschool det känns :D






Såg just senaste Ep 14 av Gossip Girl och :

Lyssnar nu på:
White Lies - To Lose My Life



& så e jag inne i en Jane Austen era igen, sitter och nöter allt,
så kom över Ida Så ser vi: ....Jane Austen's Maffia fr 1998 Haha
Jag har iiingen aning men är säkert kul,


Lost in Austen, var kul, en tjej från dagens London byter på något skumt sätt plats me Elizabeth Bennett i Jane Austen romanen ...och allt går åt helvete 







& Kiera i P&P.















& Malin och Lily! kom över ni också & se BoogeyMan 3 !
 *HAHA* den lär ju vara jääääättebra ;)




























Nu ska jag gå och städa, eller se e film eller ... Laga den VarmRökta Laxen tills kl:17 då jonas slutar
 ...innan mjödet börjar flöda igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0