Onsdag

Aaaaaah

Jag lyckades jusst dodge:a ett träningspass hos Malin!
kl é 10 ...nä nu 11:03 och jag e nyvaken skulle till malin och prova på lite tränings-dans:ing-sak
Men ja har ingen bil och pappa var i tvättstugan och kunde inte skjutsa mig så YAY!

Nu blir det frukost och ett avsnitt av nya serien SURVIVORS som jag har sett hela veckan:


http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/survivors-the-classic-tv-saga-returns-1011948.html





Den handlar om att 99% av alla dör av ett influensa virus, resten försöker överleva -tar bilar, mat, hus allt dom vill ha YEEY! -Looting!

Men JA jag ska träna lite här hemma också ;)
men slipper ju gå ut innan jag ska jobba ikväll HeHe

Nuuu ska jag krypa ner i sängen hihihi  Somnade efter 04 inatt så~

& ja städade ur hela skafferiet igår
Hittade de konstigaste sakerna från 2007
Nu har jag en hel påse med fågel-mat som mamma och pappa ska få ta me till stugan ihelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0