I LOVE Knäckebröd!

5 dagar med nyttigt levene & så bjööööd Jonas mig nyss på en cheese-HAMBURGARE på Korvgubben



fan fan fan,, va gött



..........och man kan ju inte tacka nej till en ....hamburgare .... eller Ja-o det borde jag! Men vafan
Man måste ju leva lite




För övrigt så har jag jobbat till 22 idag
& Jag & Ida var på Kulturens Hus, kollade in en Utställning och blev inspirerade att köpa dyr kamera
& sen gick vi på biblo
; där hon lånade boken
" Drinkar För Gravida " ! ! 

Hahahaaa Inte för att vi är -eller tänkte bli gravida, men vi tänkte vi kan ju hälla i massa alko-hål själva :D
..& så var den så söt:








En annan bok jag kasta en blick på var: I LOVE knäckebröd:



haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0