HAHA-HAAAA

Hittade just en kul sida!

Där man fick se sina "kändis Dubbelgångare" ......*HAHA*
Okeeeej tänkte jag, det ska bli kul

& det blev bl.a:
THE HOFF  Jag VISSTE DET!



David Hasselhoff - Looking For Freedom
~ I'VE BEEN LOOKING FOR FREEDOM !



*LOL*

& Clark Gable -Stilig Karl det där! hahahaaaa ur kul ! måste testa mer bilder!

& Romy Schneider var en skådespelerska vars man hängde sig själv .......*Haha ha haHA HA HAA*
GAH! :D  va kul det här var!


En annan bild sa dom jag likna Viggo Mortensen, Britney & Alicia silverstone,
...vafan Viggo igen..... och Mia Sorvino som jag nyss såg en film om för ..3 h sedan, hah! spooky




Ohhhhhhhh Fan vilka kåta, bra kändisar jag fick med den här helt annorlunda arga-godis bilden min:





haha men vafan, dom ger sig inte ...dom gnäller jag är lik Viggo, The Hoff & Beyonce nu efter jag laddat upp 5 andra testbilder






Jaaa Andy Warhol också! LOL
kan det bli bättre ..näe


Nä nu får det vara nog, kan ju inte bli bättre, en sista bara:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0