GOTT NYTT ÅR!

Många var fulla som får!



Yiihaaaa!!

Inte JAG though, Men jag hjälpte många av er andra med varannan vatten! Många vart skit fulla skit fort fan, men d var ju nyår! & många han nyktra till innan 12 igen

Jag mådde fan toppen! & toppen NÄSTA Dag me, då jag skulle upp kl 09 å jobba ^__^;
Det trodde jag inte skulle funka men jag kände mig inte alls full
Kan bero på att jag tvingade i mig 1.5 L vatten och 2 Julskinke mackor 04 i natt när vi kom hem

YEY!





HaHa Jag älskar den här bilden; jag fick verkligen me NU SKA VI SUPA BLICKEN *med flit* ;)





Jag fotar lite med Malins kamera



...medan Ante fotar oss...


Ante: Kvällens fotograf, han me alla Raketerna ;)
BRA att nån styr upp det hela!



Jag: som läxar upp Ante i hur MAN INTE SKA FOTA UNDERIFRÅN, Finns ju fan ingen fulare vinkel...
 men men, vill man se ut som att ens penis kollar upp på en så visst
Sånt passar ju bra för Lunarstorm och andra peddo-saiter Gahahahaaaa GAH




& Här gör Alkis-Johanna TRAKTOR-BLICKEN bakom ida, ännu en Klassiker!




Nyårs gänget



ALLA gör Traktor-Blicken ! (:Underbett, ut me händerna på ratten, och se så HillBilly-Ful ut som möjligt!)
många av oss iaf, sen kom det massa massa mer folk efter nån timme*

GOTT NYTT ÅR


Jag & Sofie

Linda Micke & Lily -Reunion Party





Hihiihii ~Me and ma' Beer - Is heeere~




Äntligen började Lily strypa Ante, man ser hur hårt det är å hur ögonen tåras HaHa



*Det här var bara några bilder från Antes kamera Sanrt kommer mkt mer*

Kommentarer
Postat av: Shortie

Faaaaaan vad jag saknar er alla!!!! :'( men jag ser att ni hade ett as kul nyår ;) fan önska jag var där!! men ja, får väl hälsa på er snart och supa supa suuuupa hela natten :D Puss på er alla!!!

2009-01-03 @ 12:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0