Fast med Handsken i brevlådan

*Puuuuuuuuuh*!
Fan vilken tur jag har!
Jag kom just hem från jobbet, därefter jag åkte till DomKyrkan i stan och JA!
-Jag hittade igen Jonas skinnhandskar som jag tappade bort ...(eller Rättare sagt: Malin och Ida glömde ta med dem när dom ville va så hjälpsamma på baby-Albert, och hämtade mina kläder) när jag var framme i kyrkan & fotade Ida, Animesh och Baby Albert; och sedan gick vi alla till Församlings gården för DOP-fikat.

& Ja, PHU PHU PHU  Jag hade inte slarvat bort Jonas älsklings handskar
Bara ....låtit dom vara på ...en liten pilgrimsfärd! Ja! .. en 2 veckor lång sådan Hohohoo
Fan va jag har haft ångest, Men Jonas trodde han sjäv supit bort dom! ;) HAHA
Så jag bara undvek att kommentera det,,
Så nu la jag dom i bilen som om ingenting hade hänt; så han ser dom när han slutar jobbet idag.



Jag visste jag inte fick röra dom ..men dom låg så fint, varma och sköna där på hatthyllan när jag skulle fara på dopet den 3 Jan, Tänkte: han hinner inte märka nått *hihi*
Men nogfan så tappar jag bort dom då!, bara för att jag INTE FICK RÖRA dom -och ändå gjorde det,
Men Gud var snäll, jag fick ju tillbaka dom till slut.

~Slutet gott Allting Gott



Och nu har jag äntligen fått tag på bilderna från dopet!
Ska ta och lägga in dem innan kvällen om jag hinner :)

PS: Fest ikväll Lily far tillbax hem till Japan den 20 Jan, så FEST Här ikväll kom kom!




Lyssnar på:
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing HD full

Fast då menar jag inte Jonas :D
See va söt han är har bäddat om våra sängar och satt upp Julklapps-Dushdrapperiet inatt när jag var på jobbet:


& så är han nyklippt av Lily i förrgår, Lily som ska få klippa Ida & Malin me innan hon far till Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0