EFTERLYSES -Fjärilarna!

Jaaaaaa eller NEEEEEEEJ   -Nu kommer jag på att jag saknar mina Hår- fjärilar!



Har gått omkring helt förtvivlad, med en stor såndär Bulgarien-fjäril i håret nu hela veckan!
Tänkt att nog har jag lagt dem på ett konstigt ställe så ja inte hittat dem än...?
brukar inte bli så orolig....

MEN jag måste ju ha sup-lämnat dem hos Petter!
Det är ju det mest logiska, & min enda förklaring..

För först hade jag fjärilarna:




sen vart jag väl missnöjd med uppsättningen ....ja den sög ju här faktiskt...:








.....och här vips! : så har jag INGA FJÄRILAR!

(var dom kan vara vet endast den goda men ack så hämska mjöden)



Uuuuhhh hu huu Vet ni VAR dom finns skicka hem dom genast, jag saknar dom  ._.
















Annars var det trevlig kväll .........
....Eller VAD tycker du Cecilia
?  ;D ~   Hihihiiii








PS. Hittas några grön-aktiga sockar hos Miika så är det mina me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0