Ayo, I'm tired of using Technology

Skönaste låten just nu: Milow - Ayo Technology
Vi försökte hitta den på Spotify hos Anton men den fanns ej, fan,
Skön cover och rätt så mkt bättre än 50 cent & Justins låt, med samma namn.


Milow - Ayo Technology (Official Music Video - High Quality)
Milow - Ayo Technology


Förutom det, var jag & Ida å solade ...8min  i de där hemska solarier:na idag :P
Tänkte vi skulle små sola en gång innan Teneriffa så vi inte bränner oss som fan första dagen...typ?
Det känndes som att man var i en micro, jag tänkte att Fan va evil om nån varit och modda:t dom; så man blir micrad, ögonen sprängs och det börjar blöda ut öronen

eller att nån halkig insmord bodybuilder-pervo kommer och hälsar på HaHaha




..ja man hinner tänka mycket på 8:a minuter



Sedan på Kupan köpte jag, utan att ens tveka; Den här:




-Världens sötaste lilla Viking-Doll tills nästa gång Viking-Linda fyller år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0