Va inge AlienSwamp?



Så det blir inget spelande här i kväll?

nåja Petter är här nu och , nu kom Jonas hem

ÖL'ning och Jonas bjuder på hamburgare Sen film och ta en öl kanske

Jag fixar me semesterbilder så ni får se mer snart
Haha jag har inte ens kollat igenom alla än (O_O)  hoho

här är ett par partybild'z iaf från Teneriffa!



Thomas Anna & Jag, Dom jobba på MacD i Göteborg.

Tequila RACE!



Steve hitta jag på internet veckan innan vi drog till Teneriffa, och han var fan bäst!
Vetefan va vi hade gjort utan honom :D (han hämta till&med ,sista dagen där, våra svarta byxor som Jamie lånat natten innan när vi fylle-badade Swedish style! :D )
Han är en backpacker från England som börjat resa när han var 19 och inte slutat sedan dess, skrev en bok, och var i en trafikolycka för 9 år sedan -just nu bygger han på sitt hus i Puerto de la Cruz och är Salsa-lärare bl.a.



Jag ida malin & Steve
Drog till Fotbollsbaren för att träffa London-Jamie, hans syrra Sophie var för jäkla bakis sedan våran discokväll natten innan  Hahahahaaa








Vi satte på Steve lite av Malins fina läppglans, haha
jamie drack en hel öl utan att andas, ja det var lite av det jag minns :D just nu


Fotbolls-Baren! - A.I.K. *haha* --->

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon hette ju för fan Anna ! :P

2009-02-22 @ 15:35:45
Postat av: Maria

Hahahaaaa



TACK! Jag hade helt glömt bort det så jag drog till med nått'

Elin lät likt ..typ :D

Visste du skulle rätta mig snart tack tack LOLPuSS

2009-02-23 @ 15:47:00
URL: http://toapapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0