SWEET! en Svit!

Alla på vårat hotel var ca: 65+++
Så när vi om kvällarna låg i sängen kring kl:23:50 och pratade med varandra och skrattade åt dagens händelser,
Så vart gamlingarna så störda -att nästa dag fick vi en UPPGRADE! till en Svit! YATTA!

Här ser ni oss tok-glassande i våran nya svit! ....med havsutsikt och vi drog ut våran extrasäng på den privata 90-graders vinklade, superstora terassen, åhhh va najs!!





~Glassar med lilla tetran vitt-Vin & Cuba Libre

Så här litet var piss rummet vi fick innan:



& balkongen var lika liten med utsikt in mot husen och innergården,

Här var vi andra dagen LOL-fulla, åkte sittandes ner, upp i hissen, med fullt me receptions-godis i händerna, efter DJ-Arturo kört runt oss till Skandinavien Karaoke-Barerna i ösregnet 

Hahahaaa Malin behövde lite hjälp av me sexy-brallorna Fan va kul vi hade!
& mer bilder ska ni få se imorgon och dagen efter det.. me små berättelser till

Här e en av mina favvo bilder bara:



När jag fota Malin's hand; när jag ligger nedanför våran "solSäng" på lyx balkongen ;)
och solar, Ah, va allt är vackert genom en kameralins~




Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni ser ut att haft det trevligt med gottigott dricka. Vill oxå utomlands, men tyvärr så tillåter inte min ekonomi det =(

2009-02-12 @ 22:20:10
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: mini meee aka shortie ;D

fan va mysigt!!! nästa gång vill jag fan följa med annars kommer jag dö! jag vill åka i mars?? är ni på??? :D:D:D:D:D om jag har pengar så tänker jag åka då! är sjuk som fan nu BLÄ så kan inte komma upp! gråter som en liten grinig unge



PUSS

2009-02-13 @ 12:47:48
Postat av: Maria

Ja! Det var skitmysigt! Ni måste komma me båda två nästa gång!" på en riktigt stor tjej semester! FAN va roligt d sku vara! :D

2009-02-16 @ 21:19:47
URL: http://toapapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0