Mata Kaninerna

Killarna spela Alien Swarm!





Så jag och Anna + Ida drog till Björx och matade Naninerna! Wiieee




Jag gossar med Lilla söta Inge - 'Ingen vill veta var du köpt din tröjja' är hans fulla avels-namn
*LOL*






Mitt favorit djur, ...Kanske inte så tympliga att ta me ut på promenad, men helt klart underskattade ;)



Sedan kröp vi in i grottan, Som var lite lös-över-snöad, men det gick fint,









Se va stor den är :D Jäkla bra bygge d där!



Så ser världen ut genom 'My Rose Colored Glasses' som Jennifer Brown sjöng,  nä ..råkade fota med mitt hår över kameran Hah











Jag ligger och visar upp hur stort det är i Sex-hörnan, där vi bl.a:
suttit och druckit sprit :D & cider natten vi byggde den,
....sedan kom Magnus & Jakob och streekade i bara kallingarna-
rakt igenom grottan ..Vi höll på sätta pluntorna me whiskeyn i halsen den kvällen :D
Dom vart lite rädda själv också, för där i grottan me oss satt 'okända' människor: jonas bror
Magnus & Camilla hans tjej *hahahaaa* men dom tog mod till sig och genomförde det dom påbörjat
Hahahaa Då hade jag inte me kameran, synd synd





Ida & Jag kryper ut ur grottan VARNING! För mycket osmickrande bilder Hahahaa



Fan va Gene Pitney äger, can't help it 


..sökte Gene låten -she's a rebel men hitta bara denna video till Anime-serien Bleach som jag börja se för nåra år sedan: 

Haha LOL LOL! ..Borde kanske fortsätta se va som hände (^o^);

Rangiku Matsumoto - She's a Rebel




Åh, nu ska jag se 30 ROCK ! ha det!



idag har jag väntat på Ida i Kulturens Hus ...i 2 timmar, (sen drog jag rolle jonas på systemet och jag å jonas åt pizza sen hem hit)  ..men sen kl 12 ides jag inte läsa & vänta på Ida mer; utan kännde att jag hade lärt mig allt om var olika fiskar lurpassar, hur man får ut en krok smärtfriast ur handen, hur man får ner ett drag som fastnat i trädet(! Nått för mig!! haha) & hur man knyter olika söta flugor och fiskelinor m.m; i boken:


LOL!  ~Love it 

...Mycket me sport nu förtiden! Vi var på Sportbaren igår kväll Såg luleå förlora ,Jag Cecilia Rolle & Heidi! & jäklar va kul det var :D
Sen kom Johanna & randiga-David dit me, Men då sprang jag iväg till jobbet  fan va synd
Så snart ikväll eller på Lördag då Jäklar! blir det att sportabara' av!

~ i nästa inlägg ska jag visa bilderna från SportBaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0