Det är fiiint vääääder ~


*På: Bilderna: Anna & Zaphira
Jonas & Jag - från grillningen på ormberget*



Kom just hem från ett 'jobb' -100 meter från mig, jobbade jag idag
SWEET!


Jäkligt fint väder när jag har fått springa fram och tillbaka hela dagen och nästan fått spendera mer tid här än där

-NAJS!



Som en mysig skoltids-friluftsdag har det kännts


~ idag borde man ha gått på långpromenad Malin, synd jag 'jobbade' hela dagen ;)


Var hemma och lunchade -somnade framför Heroes och allt var , alldeles ljuuuvligt
Vaknade till i solen och upptäckte det var 30 min kvar tills jag började igen, och bar njööööt

Sweet!
Så Nu e jag ledig tills på måndag tror ja! Woppah!
Så hör av er om ni vill göra nått kul i solen
-Har du läst ut Steves bok än Ida? Jag väntar ;) Men d e lungt, e på de sista sidorna i En bra dag att dö än så länge*
Får göra en tripp till Kulturens Hus igen :D




Ska lägga upp bilderna från Helgens snöoväders grillning på Ormberget & festerna på Porsön!
Sen, nu ska jag se klart Heroes innan jonas slutar; då det är 24 dax! - DAMN IT!


24:Jack Bauer Damn it!


På andra plats kommer LOST 'Sawyer - Son of a BITCH!'  *LOL*







....va? Ska dom göra Cloverfield II?    jaaaaaaaaa  Va kul
!! Vilken kul dag! ~ It's the little things in life!

"-Ät hälften så mycket!
sov dubbelt så mycket!
drick tre gånger så mycket!
& Le 4 gånger så mycket!  -Så kommer du att leva tills nån slår ihjäl dig." 




-glad korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0