Barely touching ground

HEJ! alla barn nu är vi äntligen hemma efter våran underbara semester!
Borta bra men hemma: lite bekvämare och gött!

hade nå problem me min mobil, så jag kunde inte ARIBBA-fyllespama er, tyvärr


Medelandet kunde inte levereras står det, och så hade jag inte obegränsat me cash på kortet heller
..så d var väl lika bra :D

Jag ska lägga upp bilder nu på några timmar, såfort Malin får fingrarna ur arslet unge-j*veln
Gah!

Nåja Nu ska jag se Gossip Girl & 24 

& bara njuta av Sveriges alla bekvämligheter, och kalla jävla golv ..Brrrr




På LÖRDAG 14 Mars är det "-30 Grader Festivalen" på Kulturens Hus!
Vilka är på att köpa biljetter 200kr & sen dra dit och festival-festa?

Hade för mig det var ihelg; på Alla hjärtans Dag, men men
 
-VAD händer ihelg, Några stora planer?
PUB-kväll på Kronan igen hörde jag, men Vilka e på det igen? *HaHa * & mingla bland alla 65+:are Hahahaa

Kanske festa nån annanstans ist?
Kan ha Alla-Hjärtans-Dag fest!
Alla måste ha röda kläder på sig ;) eller nått me rött~
Eller dricka rött vin och röda drinkar?

Nåja ses SNART så ska ni få se finfina bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0