A night out

Jag kunde inte sova, än...
låg och läste nån timme och såg sedan va' vackert vattenglaset -med bubblorna var :)

Var tvungen fota lite

Och det vart förresten inge ÖL:ande idag;
Jonas och Petter var trötta och lata, ides inte ens med ett åk i Uttern :D
jag erbjöd mig att köra, men men


A night out heter denna, lite ironiskt.




Den Här blå bilden tillägnar jag Cecilia som sitter och nöter CSI och somnar hela tiden
-trotts att Warrick e så snygg ;D








Zombie-Tass med Lingondricka kallar jag denna ^_^;







Äsh, jag hade tänkt ta bort många men spela roll,
inte som att bilderna tar upp mkt av mitt utrymme här :D

svårt å va objektiv själv ......Nu ska jag sova  ^__^ ~
- - - imorrn jobbar jag 17-22:00
Efter det ...hörde jag om rockfest på univ-området?
Nåja fest då ifall nån hör av sig och drar med mig
ja e alltid på~

nattens låt;
Drew Carey Show - Five O'Clock World

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hehe, åh vad läcker han är! mums ;) men tyvärr är han ju inte med i säsongen jag ser nu =/ får väl börja se om från första, haha!

2009-02-21 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0