Tränat 10 min WOW

NEW!The Sounds - No One Sleeps When Im Awake (official mp3)



Oj jäklar
inte skrivit nått sedan Klubbviken inlägget!

Men nu ska vi ti klubben igen!

& vad har hänt sedan sist?

JA! Jag tränade igår! Japp JAG tränade, 
hahahaaa & så åt jag nyttigt och..... -idag så har jag gått ner 3 KG!




~ Me myself n' my Badonkadonk!
OBS Bilden är ett .....montage






VAFAN Det kan ju inte stämma?
eller jo det gör det ;D




Ska prova äta lite nyttit hela veckan å småträna får se om d e sant d här,
fast en vecka i London gick jag ju ner 10kg, så d kan stämma



Malin vill visst dra me mig till Ormberget idag ..och ja; jag är rätt så taggad :D





Beach 2012 here I come



*Jessica Albas' huvud han slänga sig in i väggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0