Sunday Monday ~Happy Days!

På vägen till jobbet spelade radion:  The Ark - It Takes A Fool To Remain Sane

Every morning I would see her getting off the bus
The picture never drops, it's like a multicoloured snapshot
stuck in my brain
It kept me sane for a couple of years

as it drenched my fears
of becoming like the others

who become unhappy mothers
and fathers of unhappy kids
and why is that?

'Cos they've forgotten how to play
Oh, maybe they're afraid to feel ashamed
to seem strange, to seem insane
to gain weight, to seem gay
I tell you this

That it takes a fool to remain sane
~


21:20 Jag var just förbi mamma & pappa påväg från jobbet (Jag fick sluta 1 timme tidigare YEY)
& mor hade juuuuust tagit ut nybakta bröd! (ja jag vet jag har bra taijming)
& dom åt jag till middag där, med rökt älg-hjärta-pålägg, smörgåsgurka-dressing, tomat & ost 
~MMMmmmmmm Jäkla gött!

& sedan lekte vi lite me inter-NET ^____^ -Det är så sött när ....'de äldre' försöker förstå sig på internet och hur man öppnar olika dokument med olika program  Hihihihihiii 
Nä SKOJJA Bara! Ni e så unga å söta så!


& sedan undrade jag om mamma hade nått finare Mary-Kay-liknande puder, mitt som jag köpte för 4-5 år sedan e nu i smulor i min väska efter lång och trogen tjänst, Kanake vore klokt att investera i ett bra nytt puder.
Men det hade hon inte ..och det hela slutade med att vi målade påskkärring-ögonbryn på mig med en överbliven ögonbrynspenna mamma ville bli av med, såg förjävligt ,, kul ut :P
Men jag hade kvar det nu när jag for hem me, mötte ingen i trappen ...så synd
& så fick jag en guld-skimrande Mary-Kay Läppglans ....




På vägen hem spelade radion: Savage Garden - Animal Song

~Cause I want to live like animals
Careless and free
I want to run through the jungle
The wind in my hair, and the sand at my feet
~


Naaaah, snart är det påsk, hoppas det blir soligt väder, som i London *suck*
6 dagar var allt för lite att vara där ~ Fan, Får se om dom har så där billiga flygbiljetter igen, å så kan vi bo hos:
Den svenske frans-killen Buljong! Nä: Guillaume heter han! ..men det påminner om buljong ..det är väl..ett franskt ord?  ;D




Eller till tjejerna i Frankrike har vi ju en inbjudan redan,


*Jag förklarar för en skitpackad kille på dansgolvet hur man ska ta en bra bild*


..vilket uppenbarligen inte gick fram*

Fast vi får se, har ju så många andra ställen man vill resa till först... Hmmm
Ska berätta för er om london... så snart ja får tid :D


Känner mig ovanligt hoppfullt glad:ig idag!
Det måste vara ljuset ...& att jag åt påsk-prinsesstårta till frukost! HAHA-haa



Dagens låt:

Robyn - Don't Stop The Music (Official Music Video)
Robyn - Don't Stop The Music



Jaaaaaaaaaaaa
hittade just Tom Jones låten jag letat efter i 3-4 månader :P
Den får också va me idag:
Tom Jones - Hide and seek "Love me tonight"69
Tom Jones - Hide and seek

...FAN! jag fota mig ju me Tom Jones i London DAMN Den bilden e på Malins kamera ju!
fan får adda den nån annan dag ;)
Ni får se mig Ida & Johnny Depp ist:


han blir ju något bättre på foto ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

"it takes a fool.." är en makalöst bra låt! den får mig att känna mig som superwoman varje gång. älskar den.

2009-04-07 @ 20:19:29
URL: http://bagarebelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0