Bilder från förr(a) Helgen i stugan!

Nu är vi hemma från en helg stugan

Där:

-Jag & Pappa åkte i backen!


~ wiiieee :D



Jag körde min första skoter:



~ Ok ..d hände inte i helgen
 .....jag rotade fram lite 24år-gamla mysbilder bara:




~När jag blir stor ska jag bli så hääär bred, Hahahaa



Jag var redan då en hejjare på att Spela skivor redan då
Born in the USA, var väl bland favoriterna då 




Scream if you want mooore!




-Var så HET -gillade mode & att klä ut mig redan ....då,




Kolla, samma svartröda pimpelspö som jag använde i förrgår!
Det bevisar ju att Det var bättre kvalla' förr. :D




& ja hitta på massa djävulskap ...redan på den tiden





Började gräva snögrottor tidigt





Gillar den där fårskinns-mössan*





Jag Mor & Far Grillade ...törs jag gissa? ÄLGKÖTT!?   redan då?
*Haha*


& lite ögongodis:
Mamma som liten ;D *& nån Birgit ti h* -74




Sen kom vi tillbaka till Luleå & jag vart butter
-poserade framför de hus där Jossan nu bor:

Drama Queen #1








Detta gjordes i helgen år 2009:




Lilla Dacke växer så det knakar,

& Stoy får stå ut med mycket:

 
'*kliade han faktiskt bara! men här ser det ut som jag drar han i örat*




Vi kom på att vi skulle Get our drink on, HillBilly-Style!


Skoterpulkan var en given mötesplats









-myste i solen 








åkte ut me bilen ,  Jonas visade att det inte FANNS NÅGON Täckning på mobilen
& sin goda öl, *han hade nån som var rätt jäkla vidrig med sig också*

såg 2 älgar,,,, som ser ut som nå stenar bakom alla träden







natt-pimplat kom jag på att vi skulle göra efter bastun ;D








En kväll hade jag lite att göra, hittade en påse med mina gamla nagellack


Så jag Sorterade dom i färgskala ;)
och testade; dom var färska än!  ooooh


Idag har jag målat naglarna ...tog den gröna ..med små svarta prickar ....det ser ut som uppskurna kiwi's :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0