There Will Be Blood

AJ Jag skar mig i fingret idag



Lite djupare ...än jag brukar.
Jonas har vässat alla våra knivar så in i helv. med sin nya kniv-slip :P

Jävla skit gurka, så går det när man försöker äta sallad, bara skit...



Jag hade inte ätit nån frukost så jag var tvungen slänga mig på sängen för att inte svimma
Det slutade aldrig rinna,

Det verkar som jag klarar blod -bara det inte är mitt eget HaHa :D
Eller så var jag bara utsvulten-hungrig, jag måste verkligen äta frukost.

Sedan hackade jag klart salladen -å slängde mig på sängen igen
hämta juice -slängde mig på sängen igen,
rostade bröd -slängde mig på sängen igen
& hämtade mjölken åt jonas -å slängde mig på sängen igen.

~ Sedan efter jag fått i mig lite frukost var allt toppen bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0