I Woke up in Love this Morning










Jag kollade just igenom några av bilderna från Teneriffa
(ja hinner inte ikapp me att kolla fotona från resorna vi gör)

HaHa & här ligger jag och läser/spyr med matförgiftningen på lyx-hotellrummet'
(ensam i singel-säng rummet för ja spydde hela natten & inte skulle störa  Ida & Malin (som nu är nere och gottar sig i Buffén ..brrr mår illa bara av att tänka på det, helt klart värsta natten i mitt liv)

...Kom på dessa bilder nu, -för jag fortsatte idag att läsa klart Steve's bok;
som jag börja läsa just där, & som jag nu i dagarna fick tibax av Ida



Haha det var tider det :D

*Ja! fan va snyggt ljus det var på dom där fotona! :D
Jag tänkte väl, inte hade jag spy-yrat om nå "konstnärligt ljus" och börjat fota massa fula bilder, nää*












Dagens Låt:

Partridge Family-I woke up in love this morning PARODY/Funny
Partridge Family - I woke up in love this morning


~

Var på stan med jobbet idag, träffa Rolf.N han sa d va party i helg!
...men jag tror vi ska till stugan och hämta hundvalpen i helg :D YEY



så det blir nog mindre festande ihelg, och mer nästa :D
När folk har Påsk-lovat bort sig klart & kommit hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0